ADA YANG MEMERHATI

Wednesday, 9 January 2013

karangan ke dua - Orang Johor dan "Kemanisan"

2 hari ni rasa gembira bersama dengan seorang teman...jauh2 dia datang sini...aku pun entertain la apa yang patut....huhuhuhu
g keluar tanpa memikirkan apa2 yang menyemakkan...cuma ada sikit kata2nya yang dikeluarkan...n kata2-kata-katanya ni wat aku tersenyum sendiri...NAK TEPUK JE DAHI BELIAU LAJU2...

ORANG JOHOR NI RAMAI YANG "MANIS"

MANIS = GELAP a.k.a HITAM a.k.a ERENG

ceit...tak syg molot kan beliau ni...hitam2 si tampuk manggis tau...walau hitam dipandang manis... =)
sesuka je ngata org Johor...bia itam kat lua, jangan itam kat hati....hehehehhehe



budak kecik ni kalau ckp tak de perasaan sangat...korg kenal BETTO KHUSYAIRI tak?? yg berlakon cite ISTANBUL AKU DATANG tu...mcm tu la orgnya =b
suka tengok cermin belakang kat motor atau dlm LRT...pastu senyum2 sendiri...gagagagagagagagaga =b

sifatnya sama jek...cara marahnya...cara cakapnya...kdg2 memang TAKDE PERASAAN LANGSUNG @_@

dan aku sangat selesa ngan beliau....beliau pendengar yang baek...banyak bantu aku...banyak bantu pulihkan semangat aku yang pernah runtuh n hancur beberapa ketika dulu...waktu aku tak de tempat nak ngadu...waktu aku sesat dalam diri aku...waktu aku rasa hidup aku dah tak de makna lagi... TQ YE INCIK SWEET TALKER

rini dia da balik semula ke umah beliau...dah nek keje katanya...kalau ikut ati nak je aku tahan beliau beberapa hari lagi...sebab kat sini aku xde kawan...sume kawan2 dah BERDUA...payah nak hang out...huhuhu

nway...pesanan untuk beliau....HITAM2 SI TAMPOK MANGGIS =='
pe2 pun thanks...n BIG THUMB UP FOR HIM...memenuhi masa terluang aku untuk beberapa ketika...de masa nnt sila datang lagi...aku bw g berpoya2 tempat yang lebih menarik di JB ni... =D


3 comments:

target=”_blank”! Arjunakirana ! said...

Perghhh... date ngan pelakon tew... bagus laaa jgn pk sangat ye... just do the best pada semua orang... sori laaa aku pun cakap mcm tak ada perasaan gak... gagagaga nk jd teman boleh?

target=”_blank”mr broken heart said...

Ko sama je mcm org dlm yg aku mention dlm blog ni...xde perasaan...nway...bleh je...aku xkisah...tp aku bukan sapa2 pun...bleh ke??

target=”_blank”Belog PenaMaya said...

ooo wong jowo ya?