ADA YANG MEMERHATI

Sunday, 17 March 2013

karangan ke tiga puluh - Terima Kasih

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Dan Penyayang.

Assalamualaikum

Seribu kekuatan aku kumpulkan...untuk bangkit menyelesaikan tugasan-tugasan yang tertangguh...aku kumpulkan seluruh kekuatan...dan tergerak hati untuk menulis sesuatu di sini...selagi ada waktu pinjaman ini, aku akan terus menulis...


Hari ini aku diserang lagi dengan 'musuh ketat' yang tak mungkin keluar dari tubuh ini...aku tak tahu, di mana silapnya...titis-titis darah itu terus mengalir...dan membuatkan aku tak mampu bangkit selama 4 jam...terbaring keseorangan di dalam sebuah bilik...semua orang keluar...bertemankan handphone di tangan...aku tekad, andai sesuatu terjadi...orang pertama yang aku akan call ialah 999...

Alhamdulillah...aku masih mampu bangkit...dan akan terus berjuang untuk hidup aku...untuk orang-orang yang berada di sekeliling aku...sebenarnya, sepanjang 4 jam itu aku terfikir sesuatu...dalam keadaan seperti ini, aku melepaskan semua rasa yang terpendam dengan air mata...itu sudah cukup memadai...tak perlu aku luahkan apa yang aku rasa...kerana tiada siapa yang memahami...akan aku bawa semua rasa ini bersama aku di sana kelak..kadang kala kita rasa sunyi...kita keseorangan...tapi PERCAYA pada suatu perkara iaitu KITA MASIH ADA DIRI KITA...itulah satu-satunya insan yang memahami diri kita...DIRI SENDIRI...

Itu semua tak penting pun...yang aku rasa paling penting ialah aku nak ucapkan jutaan apresiasi buat semua...yang mendoakan kesihatan aku...yang mendoakan untuk aku...dan yang pernah memberikan semangat untuk aku meneruskan apa yang masih tinggal...terima kasih...terima kasih...

PS
Teringat kata seseorang... 
"...setiap orang berhak mendapat kasih sayang dari orang yang sudi memberinya..."

Terima Kasih =)

9 comments:

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

bro stay strong...
sebab sy harap satu hari nanti sy dapat
pergi facial dengan bro..
ok ? jangan hampa kan sy tahu!!
I want you to stay alive!

target=”_blank”mr broken heart said...

g facial ye Cik Kaki Ketawa...Insya ALLAH...kita merancang...semuanya DIA yang tentukan...

# terima kasih ya...mbh tak boleh bagi apa2 pada CKK...yang boleh mbh beri ialah ucapan terima kasih dan doa agar CKK bahagia ke akhir hayat... =)

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

sy tak buat apa2 pun..
tp terima kasih atas doa tu...
sy pun doakan Allah makbulkan segala
doa yg bro mintak....

#insyaAllah...harap2 1 hari nanti bro dapat belanja sy pergi facial...
nampak tak permainan sy kat situ? hahaha =)

target=”_blank”Hans said...

yups
semua berhak dan harap pandai menghargai kasih sayang yang diterima :-)
kan?

target=”_blank”cik marikh said...

tak tahu nak kata apa bro...
aku bg senyuman je... =)

target=”_blank”mr broken heart said...

xperlu kata apa2 CM..apa2 pun terima kasih ya

target=”_blank”mr broken heart said...

terima kasih Han :-)

target=”_blank”mr broken heart said...

xkisah la apa pun permainanya..terima kasih CKK

target=”_blank”Acik Riotaro said...

hope sgt mbh sntiasa sht..
ubt jgn skip...
jga kchtan...