ADA YANG MEMERHATI

Thursday, 14 March 2013

karangan ke dua puluh sembilan - Anugerah Dari DIA


Ya Allah
Sampaikan rasa KERINDUAN ini kepadanya
Sehinggalah aku juga menjadi KERINDUAN
Di hatinya

# Kala malam bulan terang ini...aku terasa satu perasaan iaitu RINDU...walaupun mungkin tiada tempat dihatinya untukku tapi aku belum kuat dan mampu untuk membuang perasaan ini...kalau pun rindu yang ada ini hanya bertepuk sebelah tangan, aku redhakan...kerana RASA RINDU INI ANUGERAH DARI SANG PENCIPTA...ianya satu perasaan yang muncul tanpa diminta...semoga kau berbahagia senantiasa...

AMIN

6 comments:

target=”_blank”Acik Riotaro said...

Acik rindu mak acik..
Rindu mbh jgk..uhuk3..
Mcm minx kne lempang je..
Hik3

target=”_blank”mr broken heart said...

acik..rindu e2 anugerah..dari Allah..xksh la rindu pada siapa pun..hehehe
g la blk jmp mereka.. :-)

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

semoga sampai kerinduannya bro.. doa untuk org
lain secara ikhlas...insyaAllah
malaikat akn tolong doakan bro jugak..
harap2 Allah makbulkan segala doa bro =)

target=”_blank”khairil azam said...

semoga sampai salam rindu tu bro.. =)

target=”_blank”mr broken heart said...

Cik Kaki Ketawe

mbh je yg rindu...de ke org nak rindu mbh??? mesti la tak de...hehehe

its ok la Cik Kaki Ketawe...life must go on =)

target=”_blank”mr broken heart said...

Khairil Azam

Guna telepati je ni...dan pastinya tak smapai...sebab coverage tak stabil..hehhe
nway...its just a feeling...kadang-kala kita je rasa...org yang kita hantar telepati tu tak rasa mende pun...sebab kita bukan gajah yang boleh hantar telepati sepantas kilat... =)