ADA YANG MEMERHATI

Wednesday, 6 March 2013

karangan ke dua puluh lima - Kalau Ada Sedetik Lagi




Kalau ada lagi ruang waktu, ingin aku memenuhi setiap genap saat yang ada dengan senyuman dan kegembiraan...kelak bila terputusnya AKU DENGAN DUNIA maka tiada lagi senyuman dan tawa ini...

SENYUMLAH...WALAUPUN PARAH


# MBH sangat letih...nak tidur...selamat malam dunia...mudah-mudahan ada lagi DETIK untuk kita bersama lagi... Sejahteralah Ke Atas Kamu =)

9 comments:

target=”_blank”Acik Riotaro said...

Slmt malam..
Insya'Allah..akn ada sedetik lebey lg msa utk awk bersma dunia neh..

*xmo la sedih2.. Setiap hari dtg cni menanti coretan picisan2 utk jdikan pgjrn hidup..klu bleh nk sentisa ada..dan klu bleh biar kekal ada..selamanya..

target=”_blank”Alyn Roslan said...

hidup mesti diteruskan, biar pun untuk sedetik je lagi..positif okay..

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

kita tak tahu bila waktu tu bro..so since we are still here...kita doa moga kita sama-sama boleh menikmati hari esok...tidur lena ya bro =)

target=”_blank”! Arjunakirana ! said...

MBH : Nak pegi mane? nak ikut boleh?

target=”_blank”mr broken heart said...

walau apa pum, MBH akan terus berusaha untk hdup dan menulis di sini..tq coz support MBH ye

target=”_blank”mr broken heart said...

da habis positif da.. :-)

target=”_blank”mr broken heart said...

hehehe..tq..hanya usaha penentu skrg ni

target=”_blank”mr broken heart said...

ARJUNA nak ikt? ramai lg yg perlukan arjuna kat cni..

target=”_blank”Acik Riotaro said...

Berusaha dan terus berusaha..
Acik suka penulisan mbh..
Byk pgjran dlm penulisan mbh..