ADA YANG MEMERHATI

Tuesday 14 May 2013

karangan ke tiga puluh lapan - Apa Lagi Yang Aku Harapkan??

DENGAN NAMA ALLAH YANG PENGASIH DAN PENYAYANG

Dalam aku meniti sebuah hidup...setiap ujian yang datang aku lalui dengan penuh kesabaran dan ketabahan...setiap apa yang datang semua aku tempuh...walaupun aku terjatuh...walaupun aku tersungkur...walau apa pun keadaannya...aku lalui dan tempuhi...

Malam ini aku blur...mungkin kerana ubat-ubat yang aku telan menjadikan tak mampu bertahan untuk melakukan kerja-kerja yang tertangguh...

Adakalanya...aku bosan...dan cukup bosan dengan ubat-ubat yang ada...rasa nak campak dalam longkang semuanya...bosan...tau tak bosan tu apa...bosan yang maha bosan...

Lately...perasaan sukar digambarkan...aku tterasa sangat sunyi...sepi...aku penuhi hidup aku sepenuhnya di gym...habis kerja aku ke gym...aku tak ada siapa2...dan aku rasa aku sangat sunyi...ALLAH saja yang tahu apa aku rasa...satu perasaan yang tak dapat aku gambarkan...tapi aku masih redha tanpa sebarang penyesalan...agaknya kalau BELA JIN pun bagus sekarang ni...sekurang kurangnya ada gak teman nak berbicara dan memahami apa yang aku rasa...hahahaha

Sesungguhnya aku redha...dan redha...dan terus redha...aku penuhi hidup ini dengan senyuman...tak kira la...plastik ke...paper beg ke...aku da tak kisah...yang penting orang semua tengok senyuman tu...walau apa pun aku rasa...bia aku je yang tahu...dan akan aku sembunyikan sampai aku mati nanti... =)


# tadi petang aku nak ke gym...tp malas tetiba...aku lepak dekat hutan bandar...merenung nasib yang aku tak tahu di mana hala tujunya...dan aku menangis...entah kenapa aku menangis...bodohkah aku??? Urmmm...dalam kesedihan itu tetiba ada seseorang menegur aku...dia seorang ARTIS...dan entah kenapa dia duduk di sebelah aku...berbual dengan aku...dan DIA MINTA NO TELEFON AKU...dia kata dia ada penggambaran malam ni dekat JPO...aku ni GLAMOUR sangat ke sampai ARTIS pun ambil no telefon aku...kelakar bunyinya...dan dia kata "...Sekali macam ARIEL PETERPAN...dua kali pandang macam FAIZAL TAHIR...tiga kali pandang baru macam MBH..."

Aku tersenyum...n petang tadi aku g minum dengan beliau...g mamak je...selamat dia tak kisah...dan dia yang belanja aku...terima kasih ya... =)

2 comments:

target=”_blank”Acik Riotaro said...

puyoooo..
kirenyer mbh pemes jgk lew..
untungnyer ade kwn retis..
hehehe..
lame mghilang..

target=”_blank”mr broken heart said...

xmenghilang ke mana pun..cuma menyepi sekejap..
xda pemesnya..dia slh org gaknya..nak kaber malu,maka dia mint no tepon..agaknya kot..wakakaka
ntah2 dia dlete da no tepon mbh..haha