ADA YANG MEMERHATI

Monday, 20 May 2013

karangan ke empat puluh satu - Biar Sekeping Gambar Berbicara

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG



Biarkan sekeping gambar berbicara...segalanya biar terpendam beku kerana mungkin waktunya sudah hampir tiba untuk memenuhi segala perjanjian diri manusia ini dengan Penciptanya...TERIMA KASIH YA RABB...kerana Kau masih memberikan aku peluang untuk terus tersenyum walaupun pedihnya hanya Kau yang mengetahui...

Seandainya inilah saat terakhir untuk aku tersenyum maka aku pinta padaMu...berilah kebahagian kepada orang-orang disekelilingku...sesungguhnya Kau maha mendengar...maha mengetahui...segala yang terbuka dan tersembunyi...Terima Kasih YA RABB...

9 comments:

target=”_blank”Acik Riotaro said...

amin...
teruskan tersenyum mbh..
senyumlah walaupun pahit..

target=”_blank”mr broken heart said...

akan terus da terus tersenyum..bkn semua org akan ada disisi kita saat kita perlukan..yg ada cuma kita..dan hanya kita

target=”_blank”Retak DiHujung Rindu said...

CINTA & KASIH SAYANG tak boleh di beli dengan WANG RINGGIT..cuma orang yang tak reti menghargai je yang buat macam tu..

#Amin~

target=”_blank”Retak DiHujung Rindu said...

CINTA & KASIH SAYANG tak boleh di beli dengan WANG RINGGIT..cuma orang yang tak reti menghargai je yang buat macam tu..

#Amin~

target=”_blank”mr broken heart said...

Kat dunia ni ramai je manusia yg mcm tu...wakakaka

target=”_blank”retak belukar said...

Opss ! Salah tu mbh o.O
Mungkin RAMAI..tapi TAK semua okay..hahaha :D

target=”_blank”mr broken heart said...

ok..should to change all to some..

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

Aminn...moga Allah kabulkan segala doa2 MBH...ujian tanda Allah sayang...senyum selalu MBH... =)

target=”_blank”mr broken heart said...

Mbh senyum je CKK..n MBH terima ujian dari Dia...senyum!!