ADA YANG MEMERHATI

Monday, 18 February 2013

karangan ke dua puluh satu - Tajamnya Lidah


# MBH tak tahu nak cakap apa lagi...describe la apa yang aku rasa melalui sekeping gambar...sebentar tadi dapat satu call...dari seseorang yang tanpa RASA SEGAN SILU mengeluarkan KEBIADABAN pada aku...sampaiakn aku tak mampu balas apa-apa sebab cukup melukakan...dan AKU REDHA...cuma, tergamak cakap macam tu...ingat aku gila duit ko sangat ke??aku tak makan DUIT kau walau satu sen pun...terima kasih atas kata-kata tadi...TERIMA KASIH...

10 comments:

target=”_blank”khairil azam said...

emm..chill bro..buat bodoh je dengan orang biadap cm gitu...ko jangan ambik hati sgt...org tak bertamadun je tu...

#lain kali mohon balas balik..huhu

target=”_blank”mr broken heart said...

KHAIRIL AZAM

aku tak tau apa patut aku cakap...sebab pe yg aku cakap pun akan tetap nampak salah di mata beliau...aku diamkan je...

target=”_blank”Acik Riotaro said...

sabar yea..
budi bhsa budya depa..
tu yg cm tu..
tak pk org laen..
nt suh org tu amek insurans plg mhal dlm dunia..
huk3


*model mn tu??
hik3..
^_^

target=”_blank”mr broken heart said...

ACIK RIOTARO
sabo la ni..kalau x,da kena telan beliau tad

#model budak comot..haha

target=”_blank”Acik Riotaro said...

jgn telan..
tak sedap pun..
hik3..

*comot eh??
x nmpak comot pun..
hik3

target=”_blank”mr broken heart said...

ACIK RIOTARO
nanti la kasi cincang dulu..hehe

#comot la..dah tak terbela da ni

target=”_blank”Acik Riotaro said...

huk3..
cincang jgn x cincang..
hik3..

*erk.. bela la blik...

target=”_blank”mr broken heart said...

ACIK RIOTARO

nant la nak cincang2..hahaha

#nant la..tp bia la comot..senang..xkan mengecewakan,xkan dikecewakan
hehe

target=”_blank”cik kaki ketawe said...


bro steady ekk...manusia kurang di ajar itu jangan dilayan sgat...

bro,mohon cili je orang itu...huhu...

target=”_blank”mr broken heart said...

CIK KAKI KETAWE

Aku rasa xnak cili,tp nak pijak je beliau