ADA YANG MEMERHATI

Thursday, 11 July 2013

karangan ke empat puluh sembilan - Ramadhan Tanpa Si Dia

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG


Salam Ramadhan buat semua... sesungguhnya aku masih bersyukur kerana dengan limpah dan kurniaNya aku masih bernafas untuk tahun ke dua....dan aku masih hidup, bukan seperti yang dijangkakan...

Ramadhan datang lagi...hari ini 2 Ramadhaan 1435H...dan ini adalah tahun pertama aku menyambut Ramadhan sendirian tanpa insan tersayang di sisi...apa rasanya?? aku tiada perasaan...tiada kesedihan...tiada kekesalan...dan tiada apa-apa pun...aku cuma rasa penat...letih...dan adakalanya aku rindu akan kepulan asal Dunhill di siang hari....hahahahahahaa....

Rasanya...aku masih kuat dan  tabah dalam melalui semua ini...hari demi hari berlalu tanpa aku mengharap apa-apa...aku hanya jalani hidup ini sebagaimana yang telah ditetapkan...biarlah apa pun yang berlaku...aku masih terus hidup...dan mesti hidup...tak matinya hidup sorang-sorang tanpa ada kekasih atau yang tersayang...hahahahaha

Nway...selamat menyambut Ramadhan...pesanan aku...jangan hipokrit...bulan pose sume sibuk ke masjid...pakai kopiah bagai...snap gamba bertelekung bagai...tp habis bulan pose...korang kembali berpuaka...LIFE IS TOO SHORT TO BE SOMEONE ELSE...JUST BE URSELF =)

6 comments:

target=”_blank”! Arjunakirana ! said...

Nice Smile... cube tengok blog nie... heheheheheh


http://www.budaklelaki.com/2013/02/gembira-di-friends-day-out-2013.html

target=”_blank”mr broken heart said...

arjuna
I saw someone in d pic...hahahah...camne "dia"bleh menyelit kat situ...hehehehe

target=”_blank”mr broken heart said...

arjuna
I saw someone in d pic...hahahah...camne "dia"bleh menyelit kat situ...hehehehe

target=”_blank”! Arjunakirana ! said...

Gagagagaga... pettakkkk :P

target=”_blank”cik kaki ketawe said...

salam ramadhan MBH... boleh lah life without ciga dalam bulan pose ni...wakaakaka... :p

target=”_blank”Acik Riotaro said...

salam ramadhan...

smoga ramadhan kali neh penuh keberkatan dr Illahi..